drygt

åh va klockan går segt då :-( väntar på min mor som ska komma å hämta mina vovvar så ska ja dra te fredrik sen..blir nog lite umgås me folk till en början på kvällen, sen ska ja ha honom för mej själv har ja bestämt mej för ;-) men kan ju va lite skoj å va lite social när man e barnledig oxå. skönt å inte ha några måsten på hela natten eller till morgonen, bara få vara, fan va gött.

skönt å slippa längta mer oxå, började ju igår så de gjorde ont inombords, bara för att vi umgåtts så himla mycke å sen helt plötsligt vart de jättelite å korta stunder. jag e helt klart en beroendemänniska, så bra me variation så ja inte vänjer mej vid varken för mycke av honom eller för lite.

cornelis åkte vid fyra tiden han, snorig å dan, men ingen feber å hyfsat pigg förutom att han sov jättekort middag, fast han va jättetrött så sov han bara en timme.
hade gått bra på dagis idag, hade ätit massa mat å dansat för dom :-) men blir fortsatt inskolning till veckan oxå, hade räknat me mer än 2 veckor oxå så. går ju jättebra, men inte hunnit vänja honom me å sova där än. får ta steg i taget me min lilleman, har ju gått över för väntan ändå detta.
e ju ett toppen dagis, kunde inte få bättre, e så jäkla nöjd att ja fick mitt förstahandsval, underbar personal å han älskar dom, fick kontakt me dom jättesnabbt.

nåja, nu har ja fördrivit ännu lite tid..nåra minuter iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0