nästan färdigt

idag va ja å cornelis å handlade lite inför resan.. nu e de bara de på apoteket som ska handlas, å så all mat som ska me till han.

fick tag på några linnen idag till han å en solhatt, den han har  från i sommras e lite liten. å köpte badblöjor, schampo duschcreme å tandkräm å sånna saker.
va även på¨några loppisar å fick köpt lite nya leksaker, han har ju tröttnat på sina en hel del (de gör han fort) å många man köpt leker han ju inte me heller, å blir ju svindyrt om man ska köpa nytt hela tiden.

fann en större bag oxå, hittar ju inte min strandväska :-( de kan man behöva när man ska ha mycke me till stranden. detta va ju ingen strandväska men duger, får plats me nåt i iaf..

köpte vantar till cornelis oxå, börjar ju bli kyligt nu så de e dags för de snart... inga onödiga inköp jippi.. verkligen bara sånt vi behöver!!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Härligt att allt börjar dra ihop sig mot resan. :)

jag hoppas på att få se några bilder från resan sen! :)

2010-09-28 @ 23:14:17
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

SV: ska det komma den fyra?

jag har hört att det bara ska vara tre, men jag hoppas att du har rätt! :)

2010-09-29 @ 16:25:55
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0