väntar på min älskling

väbtar på att Cornelis ska komma hem. firat min första morsdag utan min bebis haha. eller ja fick ha han fram till lunch, sen åkte han me pappa. å hade cornelis kunnat så hade ja nog fått blommor å tårta på sängen i morse, de vet ja :-).. men han sov hela natten (förutom å tappa nappen xggr) men han somna om utan å sövas liksom, vakna klockan sex, fick ligga i mitt knä å somna om till halv åtta. ingen dålig present de bara tyckte ja :-) eftersom vi haft jobbiga nätter ett tag. men tror ja har kommit på ett knep..
han blir ju så dödens trött vid halv sju varje kväll å vill lägga sig å då sover han ju bra nåra timmar sen e de kört, då somnar han å vaknar om vartannat hela natten
men har börjat pröva att han får sova en snabbis runt halv sex sex tiden. bara en stund, så ja orkar ha han uppe till åtta iaf, så somnar han in ordentligt runt halv nio nio tiden. å då har de gått väldigt bra på natten. ska pröva så nu nåra gånger å se om de kan va de att han somnar för tidigt helt enkelt. men utan den där powernapen skulle de aldrig gå, han blir vansinnig alltså. svårt detta!!

har gått långpromenad i solen idag, härligt väder alltså, e nu man inser va jävla trist de e å leva i en lägenhet me balkong :-( att de ska va så svårt å få sig en lägenhet/parhus på nedre botten me uteplats. å större..blir vansinnig på detta trånga utrymmet!
eller ett hus, fan va gött de skulle va. men finns inga i min prisklass heller..allt ska kosta miljoner nu för tiden..

nä nu får han komma hem så han hinner sova sin powernap innan de blir för sent oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0