fredag..eller måndag??

brukar som sagt inte ha nån betydelse i mitt liv, känner ingen skillnad på helg å veckodag som ja sagt tidigare.
men älskar min vardag me cornelis, även om mamman känner att hon behöver lite ensamtid å bara få vara erika.. bara nåra timmar nångång,..ska försöka ta mej sån tid nu frampå lite då å då.. min syster älskar å vara barnvakt åt honom så de e de inga problem me.. e mer min separationsångest till den lille söte de handlar om.. när man har honom dygnet runt varje dag så e de väl inte så konstigt att de blir lite ångest, han e ju hela mitt liv.. han e all guld i världen för mej..å finare å finare blir han oxå..varje morgon när ja vaknar å tittar på honom å pussar honom godmorgon så klappar hjärtat lite extra, å tänker ja men se där ännu vackrare idag :-)

idag kom fredrik å drack kaffe å prata skit som vanligt på fm.. när han gick hem så kom syster å va barnvakt åt cornelis så ja fick gå ut å gå me hundarna..vill inte dra ut han på längre promenader när han e sjuk, inte ta ut han alls rättare sagt.. de va skönt å komma ut, e ju mildare väder idag.. å när syrran passar honom så känner ja mej så trygg.. har ju aldrig lämnat han längre stunder, utan nåra timmar som längst, när ja behövde sova..annars har de ju varit en timme å så när man varit å handlat.. men aldrig orolig när hon kollar till honom, skönt å slippa vara orolig liksom.. men måste ju samtidigt lära mej å vara utan honom å lita på folk..vill ju inte bli för överbeskyddande, men man växer väl in i de som me allt annat i mammarollen..man lär sig tillslut antar ja..

mitt hjärta, mitt allt, nu vet man va riktig kärlek e
, mamma älskar dej så fruktansvärt mycke!!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

svar: nä d e inte lätt med varken humöret o oron för bebisen. Typiskt att alla bara berättar en massa hemskt om misslyckade graviditeter nu. Jag vill höra lyckliga slut =)

2010-02-26 @ 20:33:03
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Johanna

även misslyckade graviditeter har ofta lyckliga slut. iform av små bebisar....då är allt värt det..



å tack syster för att jag får de fina förtroendet å passa prinsen!!!

2010-03-01 @ 17:17:48
URL: http://ratbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0