tomteälsklingen :-)

NU önskar vi en god fortsättning på julhelgen (nu fungerade de å lägga in bilder)
finaste ett åring me tomtelvuva :-)





sitt första morgon paket, som sagt hör till traditionerna hos oss att barnen får ett på morgonen, som ja skrev förut :-) här kommer de :-)



mer bilder från julen kommer inte lagt in dom i datorn än..å självklart från födelsedagen.

vi har iaf haft en jättefin julafton hos mina föräldrar, å syster familj va där. mycke oacket å mycke glädje bland barnen :-) de som e mest underbart å se tycker ja, hur lyckliga barnen blir...cornelis va mest överväldigad över allt som skedde. men glad över alla saker som paket inehöll iaf..å han hade superkul, åt julmat (i måtlig mängd å inte av allt ) :-) blev mest potatis köttbullar å prinskorv ;-)

min fina älskling, han e verkligen mitt allt å ja e så lycklig över å få firat julafton i år me honom. förra året hade vi precis kommit hem från sjukhuset. han förstod ju inget å sov de mesta av jul firandet,  ja va dödssliten :-) men ja va världens lyckligaste då oj oj...å lika om inte mer lycklig nu :-)
vad vore livet utan sitt barn?? INGENTING... han e mitt liv...

säger dagligen till han mamma äskar dej över allt annat....plus lite till :-)

som sagt hoppas ni haft en underbar julafton!!!

Kommentarer
Postat av: Liw

God fortsättning till er med.

kram!

2010-12-27 @ 20:44:05
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0