vilken tur vi har

min pappa e inne i stan nu på fm, så vi ska tigga skjuts till affären :-)
regnar fortfarande, skit...skönt å slippa gå å handla oxå, eftersom ja behöver blöjor å sånt, blir så tungt å mycke å bära/köra i vagnen!

har dammsugit halva mitt hem, dammsög dörrmattan ute för den va så grusig å lite av altanen, å då fortsatte ja sen å tog hallen å köket å badrummet :-)
å när ja ändå dammsög där ute på altanen så flytta ja slynan till grannens jävla skitgrejer som hon ställt på min sida, att hon inte fattar nångång..ja flyttar ALLTID på hennes skit när hon e vid mej, senast för en vecka sen, när hon hade lagt en hög me nerpissade mattor som stinker bredvid mitt bord, men ändå bara fortsätter å fortsätter hon..å nu har hade hon ställt en låda me nerpissade lakan i (katterna ligger i denna) under mitt bord som ja har där ute.  å bredvid mitt bord så ställde hon en sån där korg man har när man handlar full i grejer å så nån annan stor grej som hon lagt på den me grejer i. ja menar om hon ska ha så himla mycke grejer å inte får plats me sina saker för varje gång hon edär ute å grejar så får hon väl slänga då, eller ge fan i å komma ut me mer grejer..
nu va de väl för att hon ställde ut en kista bland alla grejer, då va hon tvungen å flytta på nåt å då fick ja skiten på min sida..
hon tror sig nog vara en jävel på inredning, men de ser ut som en jäkla loppmarknad bara..för mycke av allt liksom.. fulla trappan har hon ställt me tingelitangel å blommor å skit oxå..hon vet att ja har två hundar å en barnvagn, tänker hon inte på hur de e för mej å gå ner för trappan me en barnvagn å hundarna när de e massa saker i trappen..e ju bara en tidsfråga innan ja har sönder nåt..
nä fy fan hon irriterar mej till bristningsgränsen..

ska bli kul å se vart hon ställer grejerna nu haha, ställde dom framför hennes äckliga stolar..
en soppåse står de därute nu, helt ok, om den inte hade stått där en vecka typ å inte ens e ihopknuten..stinker.. rekord i mattägande e hon oxå tror ja haha, har alldrig sett en människa äga så många mattor.. ibland kan de ligga å hänga säkert en 15 stycken här ute..jaja..ja hatar henne iaf!

hoppas min pappa kommer snart, ja e hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0