OBSERVERA!! upplysning om blogginlägg

har pratat om de förut å nu kommer de ske, ja kommer skriva inlägg å lösenorsskydda dom ibland..inte ofta, men kommer hända nångång ibland, där ja kan skriva mitt innersta å ändå ha lite koll på vilka som får läsa de..

min blogg e ju som min dagbok å ja står för va ja skriver, inge snack om saken, har man blogg så ska man ju dela me sig, iaf om man har den på de viset som ja. MEN en del lite väl privata å smaskiga saker vill ja ändå inte dela av mej till en massa folk ja inte har en aning om vilka de, å en del kanske man vet vilka de e, men väljer å inte dela me sig av de till dom.. fast för min del e de för att ja inte vill dela me mej om en del saker till folk ja inte har en aning om vilka de e..
de känns som en lättnad å börja göra så, då kan ja lixom skriva precis hur ja känner,lätta hjärtat totalt!

så för å få lösenordet, så ska ja veta vem du e..ja behöver inte känna dej, men du ska iaf ha kommenterat i min blogg å ha blogg själv om ja inte känner dej privat, så ja på de viset vet vem du e..kommer de nån å frågar som bara har ett namn å aldrig har kommenterat eller delat me sig av sin blogg eller vem du e, så kommer du inte få tillgång till de lösenords skyddade inläggen.

de e många som läser bloggen, å de tycker ja e superkul, verkligen tro mej!! men de e ändå väldigt få av er som kommenterar i min blogg å de e däremot väldigt tråkigt, ja har ingen aning om vilka ni e, bara ett fåtal av er..

jaja ni som vill ha lösenord lämnar bara en kommentar på nåt inlägg i bloggen, lämna då mejladress där så mejlar ja över lösenord :-)

vet inte när de första skyddade kommer men de lär ni väl märka..fortsätter mitt dåliga humör så lär de väl komma snart haha..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0