tur han e så söt

min lilla bebis..
halv sex va vi uppe iag, dock inte de tidigaste denna veckan, har varit halv fem de :-) men då har ha vägrat, utan försökt mitt bästa me å få han å somna om, å de har gått rätt bra, en del gnäll å så, men sovit mellan gnällinga :-) oftast e vi ju uppe runt halv sju-sju.
men idag passade de bra å vakna tidigt, för då hinner han ju sova några timmar nu på morgonen innan vi ska gå till stan. e ju den tiden som han sover bäst på hela dagen, å ändå e ja så dum så fort de e nåt å tar tider på fm..nu ska ja försöka skärpa mej me de..fan..

uppdatering om tradera mobilen då..den har ju såklart inte kommit..dålig mejlkontakt me herrn ifråga, han behagar sig bara svara om man hotar honom..muhamed från eskilstuna.. men iaf sist skrev ja å sa att nu polisanmäler ja dej om du inte sätter tillbaka mina pengar, eller skickar mobilen..då ringde den jäveln nån dag efter å sa att han skulle föra över pengarna..detta va i torsdags..fine sa ja, du får den chansen nu..har de kommit nåra pengar då? NÄ..han kör nog "trötta ut tekniken"..men han har fan gett sig på fel människa..mejlade igårkväll å fråga vilken bank han har eftersom ja inte sett insättningen..inte hört ett ljud å räknar inte me å göra de heller..får nog mejla minst en gång till innan rövhålet behagar svara!

längtar tills mina converse kommer..beställde samtidigt ett par snygga jeans leggins å nåra snygga t-shirtar.. lite vår fin vill man ju va!

Oj va han gnäller efter mammsens knä nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0