söndag igen då

ännu en ny vecka igen då, V 36 nu idag, som ja sagt tusen gånger, tiden går så fort, men ändå så jäkla sakta..
har suttit å kollat på elektroniska "barnvakter" men du store tid va dyra, iaf om man ska köpa nya..får hålla koll på tradera antar ja!

varit hos min moster å kollat på hennes valpar idag, annars har de inte hänt nåt mycke här inte..
e på landet iaf, åker nog hem i morgon, skönt för hundarna å vara här, drömmen för Mimus iaf å få leka me sina leksaker ute å springa omkring :-) annat än å gå kopplad i stan de..

nyser som bara den, en aning rädd att ja åker på förkylning IGEN, va ju inte längsen ja va de, men alla verkar ju åka på förkylning igen nu..hoppas de e tillfälligt iaf!

nej nu blir de soffan å kolla på " i huvudet på en mördare"

hoppas ni haft en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja, tiden går verkligen snabbt. Snart dags för dig nu ju!



Vi köpte vår barnvakt på IKEA och jag har för mig att den inte alls var så farligt dyr. Runt 200:- kanske (hoppas att jag inte sitter och ljuger nu :P)

2009-11-17 @ 08:55:14
URL: http://www.megatezz.blogspot.com
Postat av: Tessan

Jo, jag ljög visst lite. Den kostade 249 med IKEA family-kort, men 449 utan... Så en halv sanning får vi väl kalla det för... Någon du känner (eller du själv) kanske har family-kortet och då är det ju inte så farligt dyrt.



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/childrens_ikea/16249/

2009-11-17 @ 08:59:10
URL: http://www.megatezz.blogspot.com
Postat av: Erika

nej de va ju inte farligt dyrt,de man kollat å sett har ju legat på över tusen spänn :-(

tack för tipset :-)

2009-11-17 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0