halsbränna

halsbtrännan e tydligen en trogen vän idag,inte haft på 2 dagar å de har varit underbart,men nu har den suttit i hela dagen, fast ja inte ätit nåt starkt,bränner ända upp i öronen när de e som värst :-(
ja hoppas att de ger sig, men om de e som de brukar när de sätter igång ordentligt får ja nog dras me den inatt, jippi..sömn, vem behöver de..:-)

idag har min snälla snälla syster varit här å hjälpt mej städa, va skulle ja göra utan henne?? kommer bli dubbelt så mycke tillbaka bara ja får tillbaka min smidighet å mina krafter, promise :-)
jag har bytt ut "knopparna" på mina köksluckor å skåp oxå, blev genast mycke finare, de orkade ja göra själv haha..

ni behöver inte undra när ja kommenterar i era bloggar när ja bara skriver mitt namn å inte min blogg adress,ligger lågt me de ett tag.. man e ju lite "nipprig" å har lite i bakhuvudet att dom "trevliga" personerna kanske varit så uträknade å e inne på nån av era sidor å har koll på mina kommentarer å får min nya adress på de viset..man vet ju aldrig.. så ligger lågt me de ett litet tag nu i början bara..e väl egentligen kanske inte så stor grej,men känns obehagligt för mej.. så förberedde redan för nån vecka sen å återkallade publiceringen av mina kommentarer på gamla bloggen..




Kommentarer
Postat av: Jessica m 3

Hej! De två första texterna har jag köpt på Tradera, sök på väggtexter eller väggord så brukar det finnas hur mycket som helst.

Carpe Diem texten har jag köpt på Gallerix.



Ha det bra!

2009-11-04 @ 14:33:32
URL: http://sirenofthewoods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0