orken e borta

dålig uppdate här på bloggen nu för tiden, men har ingen ork till de..å sen så krånglar min router så internet uppkopplingen bryter nonstop i princip :-( å de gör att man skiter i å sätta sig vid datorn i princip för man blir bara så jäkla irriterad..

C e redan bortskämd så han sitter mest i mammas knä eller ska ligga bredvid mamma i sängen..shit va fort dom blir vana :-) jättemysigt så, men svårt å få nåt gjort här..

haft lite svårt me sömnen nu sista dagarna, han e så trött men vägrar, gör allt han kan för å få upp ögonen, dag som natt..nu i morse sov han iaf från kvart i sex till halv tio i sträck, de va skönt..
ja som skröt om att han sov så bra haha, men de gör han egentligen, vet inte va de varit sista två dygnen, för mycke runt omkring kanske..
kan kanske oxå bero på att han känner att ja inte e i form..har hamnat lite i en amnings svacka tror ja, sjukt sentimental, gråter, gråter, gråter..tappat matlusten helt, men d ebörjade iof redan på juldagen me maten.. kväljer mej när ja ska äta.. men man måste ju för cornelis skull.. så ja e helt ur form..e ju vanligt att de blir så här säger dom å att de går fort över, så de hoppas ja..
så alla mina krafter går åt att tillfredställa mitt lilla hjärta..
mammahjärtat mitt blir bara större å större för varje dag, han e underbar, att nåt så underbart fint kunde komma av allt detta, helt otroligt..

Cornelis pappa blev informerad av mej att han e född å att allt gått bra..
gick nån dag så fick ja brev tillbaka att han vill komma å hälsa på..han verkar riktigt angelägen om att träffa oss, å de e ju bra, för C skull.. men kan inte hjälpa att mitt försvar sätter in å ja blir orolig, rädd rent ut sagt..ja vill inte ha bråk.. men ja skyddar Cornelis me hela mitt hjärta!!

va på Bvc ju härom dagen :-) mitt lilla söta troll hade gått upp 300g wiieee bara på några dagar..creme bobies ;-)

efter de besöket så va ja på familjerätt å fick prata, å faderskapsutredningen e igångsatt, va de enda rätta å göra.. men shit va jobbigt, vet inte va ja ska känna om saken..detta gör ju att risken ökar ännu mera att han kan ta honom ifrån mej, e ju de man e rädd för.. men ja hoppas han inte menade nåt me de, va ju så han sa att han skulle göra..
trots all rädsla inför detta, så gjorde ja detta för cornelis skull för hans framtid, hans pappas namn ska fastställas.. å ja klarar inte av å ljuga å bråka där, alla vet ju å visste från början att ja vet vem pappan e..
hoppas Cornelis pappa tar de bra oxå., å förstår varför ja startade utredningen!

så nu får vi se då vilken dag han kommer!


Kommentarer
Postat av: Emma & Adrian

Jag vet hur jobbigt det är det där med faderskapsutredning och så. Verkligen påfrestande för en.. Hoppas att det blir bra för dej och lille Cornelis!

2009-12-30 @ 12:37:44
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0