ja e fortfarande gravid

haha fy fan va tröttsamt, inge roligt alls längre..hoppas de går över snart min graviditet :-) 6 dagar kvar, om ja inte ska få för tidigt kan ja väl ändå få vara en av de 5 procenten som föder på sin beräknade förlossningsdag, de vore schysst tycker ja :-)

hade ont i magen igår igen, när vi satt i bilen på väg in till stan så kom de kraftiga värkar mej lite tids mellanrum..men dom avtog efter ett tag å övergick i molande mensvärk som stannade resten av kvä'llen å en bit in i natt..nu moler de igen..fan..kom igen nu..sånna h'är fjant molande har ja inte tid me,ska de värka så ska de ordentligt så de händer nåt :-)

ska iaf till barnmorskan idag..inte mitt vanliga rutinbesök, ska dit å kolla blodtrycket å äggvita bara,  se hur de ser ut idag..e de inte bra idag heller så ska ja fan kräva å träffa en läkare va dom än säger i karlstad, jävla moppar..
ingen lust å gå å bli döds sjuk innan man får hjälp,riskerar ju barnets hälsa oxå, dåligt me näring å sånt när de e havandeskapsförgiftning..aja de märks sen..ska va där klockan 14 iaf..

på tal om barn, igår va de lucia..å för 6 år sen på luciadagen hämtade ja min älskling Mimus i Eskilstuna..oj oj..lyckligaste dagen i mitt liv..:-)

skulle ha klippt mej idag oxå,men hon ringde å avbokade, hon hade så ont i ryggen så hon orkade inte jobba länge idag å ja skulle dit efter barnmorskan :-(
fick ny tid på lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0