dagens elände

va ju på besök hos barnmorskan idag som sagt..
blodtrycket va ju inte bra hade stigit till 145/105..hade 1+ äggvita i urin..å de att ja inte mår bra gjorde ju henne orolig..att ja har frossa e sjukt trött å illamående, å att ja har så mycke vatten i kroppen som inte försvinner, utan sticker å domnar bort, så hon ringde spec mvc.. men eftersom ja inte hade ont i övre delen av magen och huvudvärk så tyckte dom inte ja behövde komma in..men om ja blir dåligare så skule ja komma in direkt.. men dom ville att ja skulle ta nåra blodprov för å se hur njur å lever värdena va (tror ja).. inte hört nåt från dom så de va väl inte för dåliga då iaf..
ska tillbaka på måndag å ta nytt urinprov å blodtryck.

mår fan piss, orolig e man ju oxå..varför kan dom inte ta in en å låta en läkare undersöka mej..nej man ska bli för sjuk först innan man får hjälp..

inte haft nån mer värk i magen iaf,mer än den där molande mensvärken..
fan kan de inte bara sätta igång nu så ja slipper allt detta..:-(

Kommentarer
Postat av: Emma & Adrian

Urs då, hoppas att det inte är nått farligt.. tur att du inte har så länge kvar!

2009-12-10 @ 22:07:29
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Jessica m 3

Men ska du få allt...? Konstigt att de inte ville att du skulle till Karlstad och kolla.



När jag fick J så låg jag inlagd i 9 dagar för havandeskapsförgiftning men jag låg på och precis över gränsvärden, pendlade hela tiden om de skulle sätta igång mig eller avvakta, men de ville ha stenkoll på blodtryck och äggvita. Tillslut satte de igång mig för alla värden försämrades.

Hoppas verkligen att din väntan snart är slut så lillen är ute hos dig istället och kroppen får börja återhämta sig.



Kram och lycka till!

2009-12-11 @ 14:17:19
URL: http://sirenofthewoods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0