Cornelis 1 vecka

världens sötaste fyller en vecka idag :-)

ska ge er några bilder från veckan tänkte ja..

första badet




Myyyys i handuken efteråt :-)



jag å min pepparkaksgubbe på julafton :-)




en trött pepparkaksgubbe




han e så söt mitt lilla hjärtegull så de e inte sant :-)
annars i veckan så har han oxå tappat sin navelstump, den kom Yrja me i munnen haha usch va äckligt!
han har även fått lite knas me ett öga, ser ut som att han rivit sig, så vissa mornar så e de helt ihopvarat :-( lite rött e de oxå till å från..
men i morgon ska vi på BVC å väga å prata lite, så ska be dom kolla där..
har en massa ärenden i morgon å utföra..å så ska Kristin å Jan komma å hälsa på, dom har inte träffat Cornelis än, ska bli skoj..

Yrja å Mimus e kvar på landet, fick inte plats i bilen hem..å Yrja löper som bara den så hon får bli kvar där nu ett tag, max en vecka tänker ja..sånt e lite jobbigt, man vill att ha dom hemma, men blir för jobbigt för både mej å Mimus.. han börjat få svårt å sova å sådär nu..hon luktar alldeles för gott :-)

håller på å försöker komma ikapp me tvätten här oxå, uhh va mycke ja har..kört 2 maskiner nu ikväll, mer går inte för har inte mer å hänga den på..ska försöka köra två till i morgon så borde ja va ikapp..skönt att man har egen tvättmaskin, iaf nu när man har bebis oxå..

nä nu e de nog snart dags för lite mat till C å ja ska förbereda inför natten innan..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så söt han e =) Ellie tappade sin navelstump efter 5 dagar, luktade inte värst gott.. O hon e oxå väldigt duktig på o riva sej.. Inte lätt o fila dessa små naglar heller, men jag har försökt så gott jag kan så hon slipper riva sej så.. :)



man kan inte se sej mätt på dessa ögonstenar vi fått :) Kram på er

2009-12-28 @ 01:56:03
URL: http://buzaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0